HTML

SportpályaFUTÁS

Futó-triatlonversenyek, es egyéb sportesemények beszámolója testközelből.

Friss topikok

  • Niterider: Köszönet kedves Haile! HAJRÁ!!! (2012.11.16. 12:10) Normafa Terepfutás
  • drcs: Tamás! Az jo h meggyogyulás fele haladsz, gratula. Ez az esemeny nem ezt tamasztja alá. Olyan tem... (2012.07.11. 14:24) Balatonátúszás 2012
  • Niterider: @veresur: ez pontosan 10 perccel rosszabb ido mint az eddigi legjobbam, emiatt vagyok ki... (2011.06.15. 12:36) Kékes Csúcsfutás – 2011
  • Niterider: @Haile: Koszonet! Jovore majd te huzol engem!! @plussbirka: Az osszehasonlitast arra ertettem, h. ... (2011.05.12. 13:27) Borvidék Félmaraton – Szekszárd
  • bastya6: szasz Tomi, magam ugyan a labdakergetés szerelmével nem dicsekedhetek, de a futást, pláne a termé... (2009.05.28. 16:05) Sport és sérülés

Linkblog

Pécs-Harkány 25 km

2010.03.08. 16:00 :: Niterider

Baranyai gyerekként örömmel vegyes izgalommal álltam ismét rajthoz ezen a versenyen, ahol mindig belebotlik az ember egy-két régi ismerősbe. Csodás nap ígérkezett, hiszen már kora reggel óta sütött a nap Pécs felett, és a -1 fok sem tűnt túlságosan hidegnek.

  Az előkészületeket már jó előre megtettem, így szurkolókra, és folyamatos frissítésre is számíthattam régóta bevált segítőmnek/barátomnak Szominak, ill. családjának köszönhetően. A nevezés elég lassan ment, de legalább volt idő egy kis beszélgetésre Gáborral, aki este a sofőr szerepét is betöltötte, amikor is visszavitt Budapestre.

  Kísérőim az utolsó pillanatban érkeztek, Szomi bevállalta a kerekezést, míg Eszter leánya, és Gabi kocsival jöttek utánunk. Éppen, hogy volt időm átadni néhány személyes tárgyat, és rohantam is a rajthoz, ami fél percre rá el is dörrent. Bemelegíteni ezúttal nem tudtam, de ezen a távon, és ismerve önmagamat, nem is volt rá nagy szükség. A rajt után nem sokkal összefutottam Árpival is, így innen együtt folytattuk utunkat a cél felé. Közben a nap is elment, ennek ellenére úgy éreztem, hogy kicsit túlöltözködtem, így a sapkámat hamar ki is adtam megőrzésre…

  Az első 5 km egy nem túl kemény, de folyamatosan emelkedő része a versenynek. Ezt az akadályt aránylag könnyedén vettük, és a fennsíkon feltámadó kisebb szél sem okozott problémát. A Pogányi-reptérnél lévő váltóponthoz 37 perc alatt értünk, (8,5 km). Utána enyhén lejteni kezdett az út, és Árpi el is lépett mellőlem, így egyedül, de nem magányosan, futottam tovább. Ezen a szakaszon megettem a Power-gel nagy részét. Szalánta község határa a féltáv, az órám 54 percnél járt ekkor. Itt volt egy frissítőállomás is, ahol ittam egy kis meleg teát, és eme új energiától hajtva róttam a kilométereket. Néha váltottam néhány szót Szomival is, aki lelkesen kerekezett a közelemben.

Túrony előtt volt a második váltópont (17 km) az időm 1.15.52 volt a championchip szerint. A faluba érve egy lejtő következett, melynek közepén volt egy újabb frissítőállomás, ahol egy korty teát ittam, mielőtt nekivágtam volna a hegynek. Itt a Tenkesre kellett felfutni, ami szerencsére könnyen ment, és utána következett a jól megérdemelt lejtő. Ekkor ettem meg a maradék Power-gelt, miközben egy váltóban induló hölgy futott el mellettem óriási sebességgel, és elég jó formával ahhoz, hogy új erőre kapva fussak utána, és megbeszéljem a dolgot kísérőmmel is, miszerint nem is olyan rossz egy ilyen futóverseny…

  Az utolsó két kilométer már egyenes szakaszon vezetett, amit még egy kicsit meghajtottam, és 1.50.10 alatt érkeztem a célba ami majdnem egy perccel jobb volt a 200-as időmnél. Árpitól kaptam néhány percet, de lelkesen ölelkeztünk össze, és gratuláltunk egymásnak. Megköszöntem lelkes szurkolóim, és kísérőm bíztatását ill segítségét, amit ezúton is szeretnék megköszönni a Szomor családnak! Közben beérkezett a célba Gábor, és Norbi is, egy másik komlói futótárs.

Éreztem ugyan egy kis fáradtságot, de sokkal rosszabbra számítottam, ráadásul még vissza volt a nap fénypontja: a melegvizes áztatás a termálfürdőben…

 Ezt jókedvűen beszélgetve, Czukor Zoli gyaloglóbajnok, olimpikon társaságában töltöttem, majd együtt öblítettük le egy korsó barna sörrel az út fáradalmait...

 (A versenyről további képeket, ill. beszámolót, eredménylistát itt találsz.)

 

Szólj hozzá!

Címkék: norbi gábor szomi árpi tenkes pecs harkany 25 km czukor zoli szalánta túrony

A bejegyzés trackback címe:

https://sportpalyafutas.blog.hu/api/trackback/id/tr391819913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása