HTML

SportpályaFUTÁS

Futó-triatlonversenyek, es egyéb sportesemények beszámolója testközelből.

Friss topikok

  • Niterider: Köszönet kedves Haile! HAJRÁ!!! (2012.11.16. 12:10) Normafa Terepfutás
  • drcs: Tamás! Az jo h meggyogyulás fele haladsz, gratula. Ez az esemeny nem ezt tamasztja alá. Olyan tem... (2012.07.11. 14:24) Balatonátúszás 2012
  • Niterider: @veresur: ez pontosan 10 perccel rosszabb ido mint az eddigi legjobbam, emiatt vagyok ki... (2011.06.15. 12:36) Kékes Csúcsfutás – 2011
  • Niterider: @Haile: Koszonet! Jovore majd te huzol engem!! @plussbirka: Az osszehasonlitast arra ertettem, h. ... (2011.05.12. 13:27) Borvidék Félmaraton – Szekszárd
  • bastya6: szasz Tomi, magam ugyan a labdakergetés szerelmével nem dicsekedhetek, de a futást, pláne a termé... (2009.05.28. 16:05) Sport és sérülés

Linkblog

Decathlon Dunakeszi Terepfutás

2014.05.05. 18:11 :: Niterider

Ebben az évben nem nagyon erőltettem a futást, így elég kevés versenyen vettem részt. Kimaradt számomra a Balaton Szupermaraton, Kaposvár Dombjai, a Borvidék Félmaraton, stb. Talán a Vivicitta félmaraton volt az egyetlen melyet teljesítettem, igaz azt is kollegákkal együtt: lassan, beszélgetve, megerőltetés nélkül, két óra alatt… (UPDATE: közben rájöttem, hogy a Pécs-Harkányt azért lenyomtam idén is!) Mostanában inkább kispályás focival tartom magam formában, de a terepfutás sem áll távol tőlem: többször voltam a húsvéti szünetben is hegyen/terepen.

Május 1-jén Dunakeszire volt meghirdetve a „Gyaloggalopp” újabb futása, s mivel Zalán fiam aznap épp Vácon vett részt foci tornán, gondoltam én is sporttal töltöm a délelőttöt a közeli városban. Az első meccsét még meg is tudtam nézni, majd irány Dunakeszi. Az ottani majális egyik programja volt a futóverseny, így elég sokan érkeztek a helyszínre. Gyors nevezést követően régi futóismerősökkel beszélgettem, ill. néhány „Angyalcipős” (a XIII. kerületi futócsapat) futóval fényképezkedtem. Bemelegítésre nem sok időt pazaroltam, és ez illetve a verseny utáni nyújtás hiánya később megbosszulta magát…

A verseny a Dunakeszi parti sétány melletti erdőben indult, de pár száz méter után nyílt terepen folytatódott. A talaj tökéletes volt: se nem sáros, se nem poros. Néhányszor a part melletti gáton vezetett az út, néha letért róla, szint nem volt benne. 4.10-4.20-as ezrekkel haladtam, jól esett, éreztem magamban az erőt. Három kilométer környékén egy rövid betonos szakasz következett, majd egy földúton haladtunk tovább. Megelőztem néhány futót, és továbbra is egyenletesen haladtam a cél felé. 30.30 lett az első 7km, de vissza volt még egy kör. Gyors frissítés után folytattam utamat. Kicsit lassultam ugyan, de nem vészesen, és még mindig jól ment a futás. Közben kisütött a nap is, és beértem egy újabb futót. 3km-rel a cél előtt volt még egy frissítőállomás ahol ittam egy kis izót, majd újult erővel rohantam az imént már egyszer leelőzött futótárs után. Hamar utol is értem, sőt, a célig még növeltem is előnyömet vele szembe. Lazán, őszinte mosollyal az arcomon érkeztem be a célba, 1.01.30 alatt. A második kör tehát egy perccel rosszabb lett, mint az első, de ez nem a világvége, mivel így is 4.20-as átlaggal nyomtam le a versenyt. Az viszont gáz, hogy a lovaglóm eléggé meghúzódott a nyújtás elmaradása miatt. Tanulság: MINDIG nyújtani sportolás után!!!

Hamar összeszedtem magam, és rohantam vissza Vácra a család többi tagjáért, így lemaradtam a korosztályos másodiknak járó éremről is, amit ezúttal én nyertem!!!

1545627_676966219040809_5645164609051682949_n.jpg

(A GPS adatok, útvonal ITT érhetőek el)

Szólj hozzá!

Címkék: Terepfutás Dunakeszi Angyalcipők 14km

A bejegyzés trackback címe:

https://sportpalyafutas.blog.hu/api/trackback/id/tr486117544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása