HTML

SportpályaFUTÁS

Futó-triatlonversenyek, es egyéb sportesemények beszámolója testközelből.

Friss topikok

  • Niterider: Köszönet kedves Haile! HAJRÁ!!! (2012.11.16. 12:10) Normafa Terepfutás
  • drcs: Tamás! Az jo h meggyogyulás fele haladsz, gratula. Ez az esemeny nem ezt tamasztja alá. Olyan tem... (2012.07.11. 14:24) Balatonátúszás 2012
  • Niterider: @veresur: ez pontosan 10 perccel rosszabb ido mint az eddigi legjobbam, emiatt vagyok ki... (2011.06.15. 12:36) Kékes Csúcsfutás – 2011
  • Niterider: @Haile: Koszonet! Jovore majd te huzol engem!! @plussbirka: Az osszehasonlitast arra ertettem, h. ... (2011.05.12. 13:27) Borvidék Félmaraton – Szekszárd
  • bastya6: szasz Tomi, magam ugyan a labdakergetés szerelmével nem dicsekedhetek, de a futást, pláne a termé... (2009.05.28. 16:05) Sport és sérülés

Linkblog

Délibáb Félmaraton, Hortobágy 2008. júl. 05

2008.08.27. 15:21 :: Niterider

Delibab Felmaraton, Hortobagy 2008 jul. 05

 

 (Az elso bejegyzes ekezetek nelkul keszult, tessek elviselni, majd legkozelebb lesznek!)

 

10 utan indultunk utnak Zsoltival a hazunk elol, es pontosan ket ora mulva ott is voltunk a Delibaboson. Utkozben a kozos kedvenc Dream Theater-rel hangoltunk a delutani eroprobara.

A versenyig meg masfel ora volt, ergo korulnezni indultunk a rajt/cel teruletre. Kozben megettem ket lekvaros szendvicset, es egy banant, aminek kesobb meg lesz jelentosege.

A hasam megy, szokas szerint izgulok…

 

Sok ismerossel talalkoztam, hiaba sok verseny=egyre tobb futotars.

Az ido meleg, igaz  nem sut a nap, es felhos az eg. Ekkor meg reklamalok az ido miatt, de mikor 10 perccel rajt elott kisut a nap, mar rohanok is vissza a kocsihoz a sapkamert.

Rajt elott meg megettem egy muffint, es egy power bar csokinak a felet, ill. megittam a Plussz Aktiv-ot, amit altalaban meccsek/versenyek elott szoktam.

A rajtnal bealltam elore, amennyire lehetett, ne keljen mindenkit kerulgetni.

Martinek Janos ottusa olimipiai bajnok inditotta a mezonyt, hihetetlenul el van hizva a srac, nem akartam elhinni/raismerni…

Az elso ket kilometer sima beton uton haladt, ami eleg csalodas volt, hiszen foldes utra szamitottam. Aztan meg visszasirtam a jo kis betont, amikor ratertunk a szikes patak, es labnyomokkal tonkretett hepehupas, gorongyos utra. Neha ugy szokeltem felettuk, mint egy balatt tancos, nehogy kimenjen az egyebkent is fajos bokam. A hasam iszonyuan gorcsolt, az esznelkul, es tul keson elfogyasztott kajak miatt. Egyebkent sem szeretem a kesoi versenykezdest: minel kesobb indul, annal tovabb izgulok…

Az elso het kilometer tehat sok szokellessel, es hasfajassal telt el, es feltem, h. nem fog menni a tobbi 14 sem sokkal jobban. 4km-nel volt egy frissito ahol bevizeztem a sapkamat, es ittam is. 9km-nel volt a masodik, elotte ettem meg a Power Gel-t, nehogy fejre alljak a kesobbiekben. Egy nalam nehany evvel idosebb futoval probaltam tartani a lepest, aki csak ivott egy kortyot minden allomasnal, mig en lemosakodtam, sapkat martogattam, megalltam, ittam, es utana futottam tovabb. Persze mindig beertem egy kis sprinttel, de az o technikaja volt jobb, ez vitathatatlan! Volt egy kis ellenszel, ill. oldalszel, de a nap is sutott rendesen, bar nem ereztem, h. annyira meleg lenne. 14km-nel ereztem eloszor, h. tul meleg van. Szerencsere a talaj minosege sokat valtozott, es inkabb fuves ut volt, nem allatok altal kitaposott. A 14km-nel levo frissito allomasnal eleg sokat idoztem, de nem akartam kidolni a sorbol, es ereztem, h. jo eroben vagyok, nagy baj nem lehet. Utol is ertem idosebb futotarsamat, de egy kilometer utan visszaelozott. Meg is emlitettem neki, h. tetszik az ahogy frissit, nem szarozik annyit mint en…

A tajrol nem tudok sokat nyilatkozni, mivel annyira a labam ele koncentraltam, hogy a szurkemarha csordat is akkor vettem csak eszre amikor majdnem nekiszaladtam az egyiknek. A Hortobagy kulonben sem egy Mecsekben felnott embernek valo...

17 km utan kezdtem el sprintelni, mert ereztem, h. itt mar nagy baj nem lehet. Az utolso 3km mar 4perc kozeli ezreket mentem, es eleg sok futot megeloztem, tobbek kozt az elobb mar emlitett sracot is, aki mosolyogva gratulalt a celban. Vegul 1.29.21 lett a vege (celfoto itt!), ami a 19. helyre volt eleg a nem tul acelos mezonyben. Ennek ellenere szamomra azert egesz jo idonek mondhato foleg a meleg es az uttalan utak miatt.

A celban osszefutottam nehany regen latott, es nem vart ismerossel, koztuk Ildivel, akivel ket kulonbozo munkahelyen, is sikerult egyutt dolgoznunk. A sorert ezuttal is koszonet neki!!! Zsolti kesobb ert csak be, mert rosszul lett. Eleg rosszul is nezett ki, de nem adta fel, ot nem olyan fabol faragtak…

Hazafele meg megalltunk a Feher Amurba ahol egy nacceru halfatanyerossal vetettem veget az ehezesnek.


 

6 komment

Címkék: banán hortobágy zsolti félmaraton délibáb szürkemarha lekváros szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://sportpalyafutas.blog.hu/api/trackback/id/tr2636180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cs 2008.08.29. 14:53:22

Tomikám,

lenyűgöző. 1.29. az szuper, de 1.20 jobb lett volna 1 héttel később... Ott még terepfutás se volt, meg 20 se... :)))

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.08.29. 15:10:54

Ott a kerekparossal volt a gond, nem a futoval...

Nagy Ferencné 2008.09.01. 10:45:37

Hát Tomikám irodalminak még nem nevezhető a mű, de azért megtudtuk, hogyan versenyeztél. Ez dícséretes.
A stílus még nem kiforrt, csak gyakorolj.
Legfőképp ne keverd az időket.

2zso 2008.09.02. 09:52:46

Tomi bátyám,
szerintem Te vagy a Király. Ne foglalkozz az irodalommal, mi így szeretünk és én olvasni akarom az élményeidet! Ha rendszeresen vezeted a blogot - még akár az edzéseidet is felveszed, gyorsan nyilvánvalóvá válik h a sportteljesítményed kiugróan magas. Gondolok a Balatonátúszásra, majd a levezető futásra, Kékes futásra és még sok másra. Ezt csinálják utánad! Meg írjál arról is, mikor milyen "motiváció" ringatózott futás közben előtted ;-). Teeee naggyon férfiállat!
Jókat,
Zsolt

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.09.02. 10:11:59

Koszonet igyekezni fogok! Ha irodalmibb nem is, de erdekfeszitobb szeretnek lenni. Nemsokara uj bejegyzest publikalok ami ugyan regi, de szerintem utos.

Iván 2008.09.22. 22:35:51

Tomikám!


Elhatároztam, hogy elmegyek egyszer én is futni. No, persze csak kicsiben.
www.futanet.hu/verseny/2008/plus_valto/fr_plus_valto.html
Te jársz ilyen helyekre?


Üdv,


Iván
süti beállítások módosítása